שולפת צפורניים | איך זה להיות ביסקסואלית ?
1447
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1447,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

איך זה להיות ביסקסואלית ?

כשהייתי בת 14 וחצי התאהבתי בשתי מורות שהיו לי-  האחת לערבית והשנייה לריקוד. ההתאהבויות היו מיניות לחלוטין. תמיד הרגשתי שונה משאר הבנות, אבל זה לא הפריע לי לקבל את זה ולא לקרוא תיגר על המשיכה שלי. אני זוכרת שאני וחברות שלי רצינו להקים קבוצת כדורגל לבנות, אבל כולן.ם צחקו עלינו ואמרו שאנחנו לסביות. אז נשארנו רק אני ועוד חברה אחת, שמגדירה את עצמה כביסית גם כן. הנשיקה הראשונה שלי הייתה בגיל 15 עם בחורה, חברה לכיתה. הייתה משיכה לא ברורה בינינו, אהבתי אותה מאוד בתור חברה ויום אחד זה פשוט גלש לשם.באותו זמן, בכלל לא ערערתי על הרעיון שאני נמשכת לבנים, פשוט לא חשבתי שיכול להיות שאני לסבית ושאני לא נמשכת לגברים, הרי אני בטוח איכשהו נורמלית. לא חשבתי על זה הרבה וגם לא נמשכתי לבנים. יום אחד אני והבחורה שהתנשקתי איתה לראשונה היינו במיטה עם עוד בחור, ופשוט התלטפנו שלושתנו. זה היה כזה כייף. לא יודעת איך להסביר, זה לא נראה לי שונה או מוזר זה- פשוט היה כייף ונעים.

בערך בגיל 17 הכרתי את החבר הראשון שלי.  כמובן שסיפרתי לו על המשיכה שיש לי גם לנשים. הוא היה מתוק ונתפס בפני חבריו כ"הומו" כי לטעמם הוא היה נשי. אני אהבתי אותו. כשהתגייסתי לצבא הציק לי העניין של נשים, הרגשתי שזה עניין לא פתור. הפלא ופלא, כעבור חודשיים הכרתי את בת זוגתי הראשונה, אהובתי המהממת. הייתי מטורפת עליה. לאחר חודש, יצאתי לנופש בצבא והכרתי את א'. גם בה התאהבתי. אהבתי את שתיהן, אבל אמרתי לעצמי שאני סתם מחפשת הרפתקאות, כי זה לא הגיוני. כשאוהבות צריכות לאהוב מישהי אחד.ת – זה המסר שמועבר לגביי אהבה, לאהבה יש הגדרות ברורות ואם את לא אוהבת בדרך של החברה אז כנראה זה לא זה. אין דבר כזה לאהוב שני א.נשים במקביל. נפרדתי מהחברה הראשונה והייתי עם השנייה. אהבתי את שתיהן והייתי צריכה לבחור. זה היה נוראי.

בנופש, אני והחברה התנשקנו במקום מסויים שבו ראו אותנו כמה בחורים במצב די אינטימי. הם ראו את הפנים שלנו, אנחנו לא ראינו את שלהם, כי היה חשוך והם האירו עלינו בפנס. אבל מאז כולם.ן בגדוד (!) ובפלוגה הסתכלו עליי ואמרו לסבית, "אוו הנה הלסבית מהנופש", "יוווו את הלסבית הסקסית עם הבת זוג הבוצ'ה?". אבל מה שהיה הכי נורא, זה שכל הפלוגה דיברה על זה והתחרמנה מזה. זה היה כזה דוחה, לא יכולתי לסבול את זה. היו שמועות עלינו ומסתבר שכולם ידעו מזה. הקטע הדוחה היה שהיא לא רצתה שיעשו לה אאוטינג כי היא לא הייתה בטוחה בעצמה. אבל כולם ידעו מזה הודות לפה הגדול של כל כולם.

אבל זה היה כלום לעומת מה שהבחור הנכבד עשה לי.

תותות

קרדיט לטל רימון על המים המהמם 🙂

בצבא, היו מתעללים בי המון בגלל נטיותיי המיניות, במרחב אני לא נתפסת כ"לסבית" (אני יודעת שזה בעייתי להגיד את זה, אבל יש לי את הפריבילגיה של "לעבור" כסטרייטית). היה בחור שלא הפסיק להתחיל איתי גם כשאמרתי לו המון פעמים שיש לי בת זוג ואני לא בעניין. אז תגובתו הייתה להשפיל אותי בקשר ובאופן כללי, להגיד שאני אוכלת שטיחים ושאני לסבית מגעילה, אוכלת כוס, שרמוטה מתחסדת וכו'… עברה עליי תקופה לא קלה. באחת המשמרות לילה שלי בתצפית, בעמדה הבדידה, הבחור הנכבד הגיע. הוא הגיע חמוש בעצבים וניסה לתקוף אותי מינית, אילולא הילדים.ות שגרו ממול הוא היה אונס אותי. אירוע זה השאיר בי חותם והלך איתי המון זמן. התלוננתי על הבחור אך כמובן שלא עשו לו כלום. התלונה נסגרה. לאחר שהשכן הבריח את הבחור, פרצתי בבכי עז והתקשרתי בוכייה ומפוחדת לאימי. סיפרתי לה את מה שקרה ופשוט רציתי שהיא תבוא לקחת אותי משם באותו רגע.

המחיר שאת נאלצת לשלם כחורגת מהנורמה בזהות המינית שלך הוא כבד. גברים חושבים שזה הזמנה לשלישייה ורואים בך מכשיר מיני לשימוש הגחמות המיניות שלהם. היו לי חברות שלא רצו להיות חברות שלי לאחר שגילו על זהותי. הייתי חריגה ושונה, הקהילה לא קיבלה אותי וטענה שאני לסבית במסווה של סטרייטית ושאני פחדנית שלא יוצאת מהארון. גברים אמרו לי שהם מפחדים שאני אעזוב אותם לטובת אישה ותמיד שאלו, אבל מה יותר כייף לך, נשים או גברים ? או "איך בכלל נשים שוכבות?" , "נשים לא יכולות להזדיין" וכו'… הזהות המינית שלי היא לא משהו שאמור לשרת אתכם הגברים, היא שלי, נמאס לי להגיד שאני ביסית ולראות את העיניים הבורקות כשבראש חולפת לכם המחשבה על שלישייה. נמאס לי מזה שאתן.ם הופכות.ים את הביסיות לנשים מבולבלות. אני לא מבולבלות, אני יודעת טוב מאוד שאני נמשכת לנשים וגברים ועוד שלל זהויות, אל תנסו לשנות לי את ההגדרה. אם אני אוהבת גם וגם זה לא אומר שאני לא יודעת להחליט, מבחינתי זה אומר שאני מחליטה שלהיות גם וגם וגם זה בסדר גמור. אין בזה שום דבר רע ומבלבל. אני חיה עם זה טוב מאוד. הבעיה היא איתכן.ם ועם היחס שלכן.ם אליי כשאתן.ם מגלים.ות על הזהות המינית שלי. תפסיקו עם ההערות המיניות המטרידות ועל ה"רווח" (ככה אתם קוראים לזה) שיכול לצאת לכם מזה (שלישייה וזה).
אני אפרת, פמיניסטית מזרחית ביסקסואלית ולא מונוגמית. אני מי שאני ואל תנסו לשנות אותי ולכפות עליי הגדרות שמתאימות לכם.ן ומתיישבות לכן.ם טוב באוזן ולכפות עליי הגדרות שמתאימות לכם.ן ומתיישבות לכן.ם טוב באוזן.

3 Comments
  • עדי
    Posted at 20:09h, 04 יוני להגיב

    מהממת בדיוק כמו שאת. המון הזדהות.

  • עדן
    Posted at 22:25h, 09 יוני להגיב

    אני בת 16 ונורא קשה לי עם זה שאני בי.
    סיפרתי למישהו הוא ניסה לשכנע אותי להתמזמז עם חברה שלו, אני מרגישה לא שלמה עם חברות שלי ומפחדת שהן יעזבו אותי אם אני אספר להן, איך מתמודדים עם זה???

    • admin
      Posted at 10:54h, 10 יוני להגיב

      יקרה – קודם כל סולידריות! זה ממש לא קל להתמודד עם התנהגות כזאת.

      אנחנו כאן לא נשות מקצוע, אז כל עצה היא בערבון מוגבל: קודם כל, נסי למצוא מרחבים שהם בטוחים לך. תראי אם יש קבוצה של איגי (ארגון נוער גאה) באיזור שלך, נסי למצוא בפייסבוק או במקומות אחרים ברשת קבוצות של נוער ביסקסואלי או להט"בי באופן כללי, כך שתהיה לך קבוצה עם חוויות דומות לשלך, ותוכלי להתייעץ בה.

      זכרי שאת לא חייבת לאף אחד שום דבר – את לא חייבת לספר אם את לא רוצה, ואם את מספרת – זה גם לא מחייב אותך לשום דבר. קודם כל את, הביטחון שלך, השלמות שלך. אם יש לך פסיכולוגית, או יועצת, או מדריכה או חברה או קרובת משפחה שאת מאוד סומכת עליה – זו גם אפשרות לתמיכה וייעוץ.

      אבל בכל מקרה – דעי לך שאת לא לבד. יש הרבה מאוד ביסקסואליות בעולם, וכל אחת מתמודדת עם הנושאים הקשים האלה. אל תוותרי, ואני בטוחה שבסוף תמצאי סביבה חברתית שתהיה תומכת ולא מאיימת.

Post A Comment