שולפת צפורניים | מכתב פתוח לסטרייטים שדוגלים בסקס בטוח
1483
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1483,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

מכתב פתוח לסטרייטים שדוגלים בסקס בטוח

מקור: לינדזי דניס

 שלום לכןם,

הרשו לי להגיד תחילה: אני אוהבת סקס בטוח. אני מדברת על סקס בטוח כל הזמן. המספר של הדגמות ספונטניות של שימוש בקונדומים שביצעתי, דיונים בנושא בקרת ילודה, ושיחות רנדומליות בנושא סקס שקיימתי, הוא מעט מגוחך. כתבתי את התזה שלי על חינוך מיני. אני וסקס בטוח קרובות מאוד.

אזהרת טריגר – איזכור של אונס

האם אתןם חושבותים שרק סטרייטים עושותים סקס?

מהו סקס? באמת, אני רוצה שתגדירו עבורי מהו סקס ברגע זה.

אם ההגדרה שלכןם כוללת את המילה חדירה, אני הולכת לבקש ממכןם לשבת בשקט.

ממש נמאס לי לשמוע על מניעת הריון כאלו הדבר היחיד שאנחנו מנסותים להגן על עצמנו מפניו הןם תינוקות.

גם נמאס לי נורא לשמוע לשמוע רק על קונדומים.

אני רוצה לשמוע יותר על:

מחסומים דנטלים (ואפילו איך להפוך קונדום לחסם דנטלי)

כפפות מלקטס (את.ה יודע.ת, למקרה שיש לך חתך ביד ובכל זאת רוצה לענג את הפרטנר.ית שלך)

חומר סיכה (למה לעזאזל אנחנו לא מדברותים על חומר סיכה?)

ה-ס-כ-מ-ה

קיבינימאט למה אנחנו לא מדברותים על הסכמה?!?!?!

ולא רק בין חבר'ה סטרייטיםות. אני מתכוונת בין כולןם. עבור כל דבר. זה לא סקס בטוח אם את.ה משתמש.ת בקונדום אבל לא קיבלת הסכמה נלהבת (זה נקרא אונס).

בנוסף, סקס לא חייב להתבצע באמצעות פין. למה אנחנו לא מדברותים על זה?

בשביל הפרספקטיבה, הרבה אקטים לא דורשים פין לצורך ביצועם.

Vibrators

אני רוצה לשמוע פחות על פינים ויותר על הנאה, תקשורת, הבנה וכבוד. אני מעדיפה שאם את.ה לא יודע.ת איך לשאול את הפרטנר.ית שלך מה היא/וא רוצה ואיך היא/וא רוצה את זה, שתוריד.י את הקונדום. אם את.ה לא יכול.ה לדבר עם הפרטנר.ית שלך באופן בוגר ומכבד על סקס, על רצונות, על צרכים, על טריגרים ועל גבולות, אז את.ה לא צריך לעשות סקס.

אבל איפה השיחה הזאת? במיוחד עבור קהילת הלהט"ב+?

סטרייטיםות בנות ברית יקרים, אתןם כל כך מחוייבים לסקס בטוח ולמערכות יחסים בריאות, האם אתןם חושבותים שחבר'ה להטב"ק+יםות חסיניםות למערכות יחסים מתעללות? האם אתןם חושבותים שמערכות היחסים הללו נתקלות באותן הבעיות שמערכות יחסים סטרייטיות נתקלות בהן? האם אי פעם חשבתןם על א.נשים להטב"ק+, על הצרכים שלהןם והרצונות שלהןם? אני מתערבת ששכחתןם מאיתנו.

כל כך נמאס לי מהבולשיט ההטרוסקסיסטי, הסיסקסיסטי, על סף המיזוגני שאני שומעת בשיחות על סקס בטוח ומערכות יחסים בריאות.

איפה השיחות על התנהלות במערכות יחסים בין פרטנריותים שלא חולקתים את אותה מערכת הערכים? או התנהלות במערכות יחסים בין סטרייט.ית לבין א.נשים בי/פאן (תסמכו עליי, זה פתח רציני למורכבויות)?

סטרייט.ית יקר.ה, אני מניחה שאת.ה מונגמי.ת. האם אי פעם חשב.ת שלא כולןם מנהליםות את מערכות היחסים שלהןם לפי עקרונות המונוגמיה? שיש א.נשים שמזדהותים כפוליאמוריםות, מה שגורם לסקס הבטוח שלנו ולבריאות מערכות היחסים שלנו להראות שונה ממערכות היחסים שלך?

אם יש כל כך הרבה צרכים, רצונות ובעיות שונות מחוץ למערכת הסיס-הטרו-נורמטיבית, למה לעזאזל אני צריכה להמשיך לשמוע על הצרכים, הרצונות, הבעיות והשאלות של הטרו-סיסג'נדריםות?

תפסיקו להניח את הבולשיט הזה. הוא עושה לי בחילה.

בעיקר נמאס לי כשא.נשים אומריםות לך שאת.ה הטרונורמטיב.ית. כאשר אומריםות לך שהרעיונות והתוכניות שלך הן הטרוסקסיסטים.

ועדיין את.ה לא עושה כלום בנוגע לזה.

למרות שאת.ה מתיימר.ת להיות כל כך רחב.ת אופקים ובןת ברית.

אם את.ה לא הולךת להתאמץ, תפסיק.י לקרוא לעצמך בןת ברית. את.ה בושה לשאר בנותים הברית שאשכרה איכפת להןם והןם עובדיםות קשה.

את.ה לא יכול.ה להיות מחוייב.ת לשוויון אם אף פעם לא שקלת (במיוחד כאשר העירו לך) איך הפעולות והמילים שלך, ואפילו הנוכחות שלך וכמות המרחב שאת.ה תופס.ת והעובדה שאת.ה משתלט.ת על שיחות בנושאים שאת.ה אפילו לא חלק מהם… איך כל החרא הזה שאני צריכה לראות ולהתמודד איתו הוא מזיק.

דבר ראשון, אני רוצה לעזור לך. אני רוצה שתשפר.י. אני מאמינה ביכולת האנושית להשתנות, ואני עדין חושבת שיום אחד תשתני.ה. אבל את.ה לא מאמיןה בזה. את.ה תקוע.ה. עד שלא תשתני.ה לחלוטין לטובה, נבקש ממך לצאת בחוץ בגלל שאני נחנקת מהפריוולגיות ההטרוסקסואליות והמונוגמיות שלך, סטרייט.ית סחי.ת בלטה.

קח.י את הקונדומים שלך ותעזבי אותי בשקט.

Dildos

 ***

הערת המתרגמת: הכותבת לא התייחסה לא.נשים א.מיניםות, ו/או א.רומנטיםות. גם אוכלוסיות אילו מקיימות קשרים מסוגים שונים, ולעיתים עושיםות סקס, והןם עלוליםות להיות פגיעיםות בשל מיצוב יחסי מין כמרכיב מרכזי במערכות יחסים.

 תמונות מתורגמות, המקור: Scarleteen

No Comments

Post A Comment