שולפת צפורניים | גבר מתחזה לאשה ב- OK CUPID; לא שורד שעתיים
755
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-755,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

גבר מתחזה לאשה ב- OK CUPID; לא שורד שעתיים

cyberמקור: רבקה רוז בג'זבל

משתמש REDDIT בעל הניק OKCThrowaway22221 שיתף את חוויותיו ב- OK Cupid, שם במשך תקופה קצרה התחזה לאישה.

הסיפור הופיע בפורום נשים ב-REDDIT, ומסתבר שהכותב היה בטוח שנשים פשוט מגזימות כאשר הן מספרות כמה מגעיל להן באינטרנט לעתים קרובות, ובעצם רצה להוכיח שזה הרבה יותר קל לנשים למצוא תיאום באתר הכריות מאשר לגברים המסכנים.

וזה מה שקרה:

אתמול בערב היה לי משעמם, וקשקשתי עם ידידה בסקייפ על החוויות שלה באתרי הכרויות. אמרתי לה בבדיחות כמה קל לנשים להכיר באינטרנט, ועוד בסגנון. למרות שאין לי באמת שום נסיון בהכרויות באינטרנט, יש לי פרופיל שפתחתי לפני כמה שנים ולא ממש השתמשתי בו. אבל כאמור – היה לי משעמם, אז החלטתי לפתוח פרופיל מזוייף בו  אני מזדהה כאשה, ולראות מה קורה. בחרתי שם משתמש, ועוד לפני שהספקתי למלא את הפרופיל, כבר הייתה לי הודעה מגבר. זו לא הייתה הודעה נבזית או משהו, אבל זה נראה לי מוזר שתהיה לי כבר הודעה, עם פרופיל ריק. אז שלחתי לו "היי" ידידותי, וקצת צחקתי על זה שאיך הוא יכול להיות מעוניין בי, אין לי אפילו פרופיל, אבל בגדול הרגשתי טוב כי הנה – צדקתי – לנשים יותר קל.

חחחחחחחח אומרת כל אשה באשר היא שחוותה הכרויות מקוונות. כן, חבר, זה ממממששששששש "קל"! ז"א, אם בעיניך קל זה משהו דומה לטיפוס הקילימנג'ארו עם קרנף על גבך – קרנף שלא מפסיק להעיר הערות מיניות מגעילות, ובלתי-רצויות.

אבל אל תפסיקו לקרוא עכשיו ולכתוב תגובה זועמת על הרושם המוטעה של הבחור הזה. תראו מה קרה אחרי זה.

סיימתי למלא את הפרופיל שלי, השתמשתי בתמונה של ידידה שלי, ברשותה, וכתבתי שאני מעונין במערכות יחסים לטווח ארוך וקצר, וזהו, הייתי מוכן. חשבתי שאחזור לבדוק מה קורה שם אחרי 24 שעות. אבל עוד לפני שהספקתי לסגור את הטאב, קיבלתי עוד הודעה. זה היה בחור אחר שנשמע נחמד, ששאל מה שלומי, ושלחתי לו תשובה שהייתה נייטרלית ולא מעוניינת ככל האפשר, בלי להיות מרושעת. שוב רציתי לצאת משם, אבל עכשיו כבר הייתי סקרן, אז חיכיתי עוד דקה, ואכן – הודעה שלישית הגיעה (ואני מרגיש שזוהי נקודה טובה לציין שאפילו החברה שבתמונתה השתמשתי מדרגת את עצמה כדי ממוצעת למראה). עניתי לו, אבל עוד לפני שהספקתי ללחוץ על "שלח", הבחור הראשון ענה לי, אז הקלקתי על זה קודם, ובינתיים כבר קיבלתי תגובה מהבחור השני. אז יופי, אנשים מעוניינים לצאת איתי. ואז, קיבלתי הודעה ששורת הפתיחה שלה הייתה, אם לא וולגרית לחלוטין, די גבולית. התעלמתי, וחזרתי לתגובה שלי שעוד לא נשלחה לבחור השלישי. ושוב, עוד לפני שהספקתי לשלוח, קיבלתי הודעה נוספת מאותו אלמוני רביעי, שהיתה מינית באופן מובהק. המשכתי להתעלם ממנו, וסיימתי את התגובה. בינתיים, היה לי קצת סמול-טוק עם כמה בחורים (ותזכרו, כל זה קורה תוך פחות מעשרים דקות ממתי שפתחתי את הפרופיל בכלל) וכל השיחות מתחילות להרגיש לי מוזר. אחד הבחורים מתחיל להיות סופר אגרסיבי, ואומר שהוא תחרותי מאוד והוא ידאג להתייחס אלי כמו שצריך, בזמן שהאחר מבקש את מספר הטלפון שלי ומספר שהוא שוכב במיטה והשיחה (ללא שום תרומה ממני) נהיית מינית אפילו שאני אומר לו שלא נוח לי עם זה. ואז התחלתי לקבל מסרים של "ללא מחוייבות" (NSA או No Strings Attached– הודעות לסקס מזדמן), מסרים מרובים מכל מיני גברים שמבקשים ממני לצפות בהם במצלמה או להפגש איתם באופן מיידי, או לדבר איתם בפון או לעשות איתם סייבר. אני אומר להם לא, והם לא מקבלים את זה יפה.

המהירות בה ההודעות עברו מאיכשהו ידידותיים למיניים ואגרסיבים לא תפתיע אף אחת שחוותה את זה, אבל משום מה זה בא למשתמש OKCThrowaway22221 כהפתעה גמורה.

בהתחלה חשבתי שזה משעשע, חשבתי שזה מוזר אבל אולי אשחק איתם קצת ואחרי זה אני אחרפן אותם ואספר להם שאני גבר או משהו, אבל ככל שהמשיכו להגיע ההודעות (בין אם תגובות להודעות קודמות או חדשות, דיברתי בשלב זה עם לפחות עשרה גברים בתוך פחות משעתיים), טבע ההודעות נהיה יותר ויותר מרגיז. הבחורים האלה או הספימו את תיבת ההודעות שלי לגמרי עם הודעות חוזרות מעוצבנות ששואלות למה אני לא עונה, כאשר לא היה בכלל זמן לענות בכלל להודעה הראשונה, ומה לא בסדר איתי. בחורים שענו באופן עוין כשאמרתי שאני לא מעונין בסקס מזדמן, או כאלה שהתחילו בנועם ופתאום סובבו את השיחה למשהו מיני באופן גרפי ובוטה. בחורים לכאורה נחמדים עם קריירות מכובדות בקשו ממני להזדיין איתם מיידית, ולשלוח להם תמונות עירום, למרות סירובים חוזרים ונשנים מצידי.

אז בסדר, גבר מגלה שגברים אחרים יכולים להיות מגעילים וסוטים במרחבי הכרויות. לא ביג דיל, נכון? ממממ… תראו מה הייתה התגובה שלו למטח הדורשני הזה של הודעות מיניות.

הייתי משקר לו הייתי אומר שזה לא הפריע לי. אני חשבתי שזה יהיה כיף, משהו שאני יכול להתנסות בו ואז לומר, "חח, אני גבר והטרלתי אותך, lulz" או משהו דומה. אבל תוך שעתיים זה כבר ממש דיכא אותי, והרגשתי מאוד לא בנוח עם המצב. תיארתי לעצמי שאולי אקבל מסר מוזר פה ושם, אבל מה שקיבלתי זה מבול של אנשים, שתוך דקות ספורות, כתבו לי דברים שגרמו לי – בתור בחור שמבלה את חייו ב-4chan – מבוכה ואי-נוחות. בתום שעתיים, מחקתי את הפרופיל והמשכתי את הערב שלי עם טעם רע מאוד בפי.

כן. גם אני יצאתי מחוויות הכרות רבות עם טעם רע. וגם, תחושה שיש בעולם מספר גדול מאוד של גברים מפחידים, רעים, שבאותה נשימה יגידו לך כמה את הדבר הכי יפה בעולם הזה ואז – כשאת לא מספקת כל דרישה-שהיא או לא עומדת באיזו צפיה שלהם – יגידו לך דברים שהיית בטוחה שיכולים להאמר רק ע"י פושעים משופשפים בתנאים קיצוניים.

ותראו, זה לא אומר שכל הכרות אינטרנטית היא בהכרח שלילית ושאף פעם לא כדאי לעשות את זה. חלקכן מן הסתם גם פגשתן והתאהבתן באנשות מהממות. גם לי היו מספר מערכות יחסים שצמחו מתוך אתרים שהייתי מעורבת בהם. זה לא סותר את העובדה שרובנו נאלצות לחצות נהרות של חרא כדי להגיע לזה.

"יצאתי מזה במחשבה שלנשים הרבה הרבה יותר קשה מאשר לגברים כשזה נוגע לדברים כאלה," מסכם OKCThrowaway22221 את חוויתו. ושוב, הוא בקושי צלח *שעתיים מזורגגות*. בחור שמן הסתם רגיל לקטע של "ככה זה בנים" (או גברים, או ווטאבר), לא הצליח להתמודד עם סוג המודעות שנשים מקבלות כל יום, ואפילו כל שעה. זה נותן חומר למחשבה לגבי נשים שכבר בעולם הדייטינג חודשים ואפילו שנים. אם זה מה שקורה בשעתיים בלבד – אז, רק תתארו. 

No Comments

Post A Comment